DAY Golf verstuurt alle bestellingen via PostNL. Met de Track & Trace code van PostNL kun je je pakket overal volgen. Als je een DAY Golf account hebt aangemaakt, kun je inloggen en daar je trackinginformatie bekijken. 

Onze levertijd bedraagt 2 tot 4 werkdagen.

 

DAY Golf bezorgt vanaf € 50 gratis binnen Nederland. Wil je iets buiten Nederland laten bezorgen? Neem dan voor meer informatie over de verzendkosten contact met ons op via info@daygolf.nl 

Ben je niet zeker over je maat? Wij hebben een maattabel bij ieder product staan.

Over het algemeen valt de collectie van DAY Golf aan de ruime kant.

Retourneren is bij ons geen probleem.

Als je een artikel bij DAY Golf hebt besteld en het toch niet helemaal aan jouw verwachtingen voldoet, mag je dit natuurlijk retourneren. Ongedragen, ongewassen en onbeschadigde artikelen mag je binnen 14 dagen na ontvangst retourneren.

Wij nemen de retourzending binnen 5 werkdagen na ontvangst in behandeling.

Retourkosten zijn voor eigen rekening.

Heb jij een verkeerd artikel of verkeerde maat geleverd gekregen, neem dan contact op via order@daygolf.nl 

Ruilen is helaas niet mogelijk, we verzoeken je om dan een nieuwe bestelling te plaatsen.

  • Vouw het artikel op en stop het – bij voorkeur – in de originele verpakking. Bescherm het artikel goed, want wij zijn niet aansprakelijk voor beschadiging van een geretourneerd artikel.

  • Vergeet niet het retourformulier (klik hier) in te vullen en het mee terug te sturen.

  • Plak het retourlabel op het pakket.

  • Verstuur je retourzending als pakket met een Track & Trace code en liever niet als poststuk, er kan nog wel eens wat kwijtraken.

  • Kwijtgeraakte retouren kunnen wij niet crediteren.

Wij betalen het retourbedrag binnen 14 dagen terug via de door jou gekozen betaalmethode.

Als je een bestelling hebt geplaatst, kun je deze niet meer annuleren.

Wel kun je het pakket na ontvangst retourneren. Als we de bestelde artikelen in goed staat retour ontvangen hebben, storten we het aankoopbedrag binnen 14 dagen op je rekening. Houd er rekening mee dat de kosten voor het retourneren voor eigen rekening zijn.

 

 

Je kunt bij ons betalen met:

  • iDEAL

  • Creditcard

  • Klarna

 

We doen natuurlijk ons uiterste best om je bestelling compleet en op tijd te bezorgen. Mocht er toch iets ontbreken of iets ander aan de hand zijn,  neem dan binnen 7 dagen na ontvangst van je bestelling contact met ons op. Stuur een mail naar info@daygolf.nl met de volgende informatie:

  1. Kopie van aankoopbewijs of ordernummer.

  2. Foto waarop het probleem duidelijk zichtbaar is.

  3. Korte uitleg over het ontbreken/defect van het product.

 We zullen dit dan zo snel mogelijk oplossen.

Op grond van de wet moet een artikel in goede staat verkeren en bij normaal gebruik naar behoren functioneren.   

Hier is geen vaste termijn aan gekoppeld. Dit hangt af van de gebruiksduurverwachting bij de aanschaf. Van sommige artikelen mag meer worden verwacht dan van andere artikelen.

Als je een artikel hebt dat binnen de toepasselijke garantietermijn niet goed functioneert, dan zoeken wij zo snel mogelijk naar een passende oplossing. Bijvoorbeeld door het artikel te vervangen of te repareren.

Je kunt met je klacht terecht bij info@daygolf.nl 

Is het product gewoon versleten of is het probleem veroorzaakt door je eigen schuld, dan heb je geen recht of vervanging of teruggave van geld.

In elk artikel van DAY Golf zit een wasetiket met daarop de belangrijkste instructies voor wassen en drogen.

Was alle kleding binnenstebuiten en conform de aanwijzingen op het etiket op 30 of 40 graden. Gebruik liever geen droger. Kleding van DAY Golf blijft mooier als je het ophangt om te laten drogen.